Zakończenie współpracy z biurem rachunkowym

Umowa o usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych powinna zawierać okres wypowiedzenia umowy oraz kwestie związane ze zwrotem dokumentacji księgowej i podatkowej.

Jak zgodnie z prawem przeprowadzić zakończenie współpracy z biurem rachunkowym? Przedsiębiorcy decydują się na zmianę biura rachunkowego najczęściej wtedy, gdy zauważą nieścisłości w dokumentacji księgowej firmy lub nie są usatysfakcjonowani z jakości świadczonych usług. Prawem przedsiębiorcy jest wybór biura rachunkowego, któremu powierza księgowość swojej firmy.

Zakończenie współpracy z biurem rachunkowym to procedura, która musi być przeprowadzona zgodnie z przepisami prawa, aby w firmie nie pojawiły się problemy. Nasza Kancelaria Prawna oferuje pomoc w przeprowadzeniu procesu zmiany biura rachunkowego. Po nawiązaniu współpracy z naszymi specjalistami otrzymują Państwo pełne wsparcie w zakresie zakończenia współpracy oraz przeniesienie dokumentów do naszego biura. Oferujemy również pomoc w złożeniu odpowiednich wniosków w kwestii wygaśnięcia udzielonych wcześniej pełnomocnictw.

Porozmawiaj z doradcą
Oddzwonimy w 15 minut
Zamów rozmowę z naszym konsultantem
Nasz konsultant skontaktuje się najszybciej jak to możliwe