Zachęcamy do zapoznania się z ofertą naszej Kancelarii. Swoje usługi oferujemy zarówo dla osób planujących założyć firmę, jak również dla tych, którzy prowadzą firmę od lat.
Prowadzimy księgowość już od 280 złotych miesięcznie – po szczegóły zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami.
Usługi biura rachunkowego – cała Polska Nasze biuro znajduje się na prestiżowej liście Spółek Doradztwa Podatkowego i posiada uprawnienia do świadczenia usług z zakresu doradztwa podatkowego.
PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH
Oferujemy: – otwarcie ksiąg rachunkowych wraz z utworzeniem planu kont – prowadzenie ewidencji operacji gospodarczych – prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie odpisów amortyzacyjnych – sporządzanie bilansu zamknięcia roku obrotowego, rachunku zysków i strat, uzgadnianie sald, sporządzanie CIT-8 (zeznania o wysokości osiągniętego rocznego dochodu), przygotowanie informacji dodatkowej – przygotowanie okresowych rozliczeń oraz deklaracji podatku od towarów i usług – VAT-7 – sporządzanie ewidencji sprzedaży i zakupów objętych podatkiem VAT – sporządzanie okresowych sprawozdań statystycznych dla GUS i NBP – udzielanie konsultacji podatkowych i rachunkowych – sprawdzanie rachunków i faktur pod względem poprawności – sporządzanie i składanie sprawozdania finansowego w formie elektronicznej* – reprezentowanie i Klienta przed organami kontroli skarbowej – przygotowanie oraz wysłanie pliku JPK_VDEK
PROWADZENIE KPIR / RYCZAŁT OD PRZYCHODÓW EWIDENCJONOWANYCH
– prowadzenie ewidencji operacji gospodarczych – prowadzenie ewidencji majątku trwałego oraz wyposażenia – przygotowanie okresowych rozliczeń oraz deklaracji podatku od towarów i usług – VAT-7 – sporządzanie okresowych sprawozdań statystycznych dla GUS i NBP – udzielanie konsultacji podatkowych i rachunkowych – sprawdzanie rachunków i faktur pod względem poprawności – reprezentowanie Klienta przed organami kontroli skarbowej
KADRY I PŁACE:
– prowadzenie spraw kadrowo- pracowniczych – sporządzanie miesięcznych list płac pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – sporządzanie rachunków i list płac do umów zleceń i umów o dzieło wraz z deklaracjami ubezpieczeniowymi i podatkowymi – przygotowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego podatników oraz osób zatrudnionych, podlegających tym obowiązkom – przygotowanie miesięcznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych PIT-4 oraz odpowiednich przelewów zaliczek na podatek – przygotowanie corocznych obowiązkowych zestawień składek i kartotek wszystkich pracowników – wyliczanie comiesięcznych składek ZUS oraz sporządzanie deklaracji i przesyłanie ich w formie elektronicznej do ZUS – informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy- PIT-11
SPRAWOZDANIE FINANSOWE
– Analiza i weryfikacja dokumentacji finansowej – Sporządzenie sprawozdania finansowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami rachunkowości. – Przygotowanie niezbędnych załączników i dokumentów do sprawozdania. – Konsultacja z Państwem w celu uzyskania wyjaśnień i dodatkowych informacji. – Złożenie sprawozdania finansowego w odpowiednim organie lub instytucji. – Wsparcie w razie pytań lub wątpliwości dotyczących przygotowanego sprawozdania.
RAPORTY I ANALIZY FINANSOWE:
Na życzenie Klienta sporządzamy wszelkiego typu sprawozdania i raporty finansowe. Przygotowujemy również analizy finansowe, sprzedaży, kosztów, płynności finansowej, wskaźniki finansowe wraz z komentarzem, a także indywidualnie dostosowane zestawienia księgowe.
OPTYMALIZACJA PODATKOWA
Wskazujemy w pełni legalne możliwości optymalizacji podatkowej, od formy organizacyjno-prawnej przedsiębiorstwa, poprzez wskazanie możliwości zaliczenia niestandardowych wydatków w koszty działalności, opracowanie planu amortyzacji środków trwałych po odpowiednie wskazanie momentu powstania obowiązku podatkowego oraz wybór sposobu rozliczenia nadwyżki podatku naliczonego nad należnym.
POMOC W ZMIANIE BIURA RACHUNKOWEGO:
– kontakt z poprzednim biurem rachunkowym, – ustalenie szczegółów zakończenia współpracy, – pomoc w rozwiązaniu umowy na korzystnych warunkach, – przejęcie dokumentacji księgowej, – weryfikacja dotychczasowej ewidencji księgowej i rozliczeń, – wyprowadzenie zaległości, korekta błędów.
POZYSKIWANIE ZAŚWIADCZEŃ O NIEZALEGANIU W ZUS I US:
W oparciu o przygotowane pełnomocnictwo, sporządzamy i składamy stosowne wnioski na terenie Warszawy i Krakowa, następnie odbieramy je w imieniu klienta, przesyłamy skan i jednocześnie oryginał na wskazany adres.