• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Wirtualne adresy

Coraz większą popularnością cieszą się firmy prowadzące swoją działalność przez Internet. Do rejestracji działalności gospodarczej, czy też spółki konieczne jest jednak podanie adresu rejestracyjnego. Potencjalni przedsiębiorcy często wykorzystują w tym celu adres zamieszkania, jednak rozwiązanie to może zaszkodzić wizerunkowi przedsiębiorcy, zwłaszcza jeżeli będzie potrzebował zorganizować spotkanie z klientami bądź partnerami biznesowymi.

Adres rejestracyjny uznawany jest za siedzibę firmy. W związku z tym podawany jest na niemal wszystkich dokumentach i rejestrach.

W takiej sytuacji najlepiej skorzystać z usług e-biura, które wynajmuje wirtualne adresy. Dzięki tej usłudze przedsiębiorca może zarejestrować swoją działalność pod adresem, pod którym w rzeczywistości mieści się wirtualne biuro. Dzięki temu w zamian za miesięczną opłatę potencjalny przedsiębiorca otrzyma prestiżowo ulokowaną siedzibę.

Co więcej, w ramach usług wirtualnego biura przedsiębiorca będzie mógł również wynająć przestrzeń biurową, salę konferencyjną, a także skorzystać z pakietu usług biurowych.





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.