• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Sprawozdania finansowe spółek z o.o.

Sprawozdania finansowe spółek z o.o. stanowi jeden z najważniejszych dokumentów jakie są sporządzane w czasie prowadzenie przez nie działalności gospodarczej. Tworzy się je na koniec każdego roku obrachunkowego zgodnie z narzucanymi przez ustawę o rachunkowości zasadami.

Głównym celem sporządzania sprawozdania jest chęć przedstawienia sytuacji finansowej w jakiej znajduje się podmiot gospodarczy, dostarczenie informacji na temat wyników finansowych działalności oraz przepływów środków pieniężnych. Dokumenty te muszą charakteryzować się zrozumiałością, ciągłością, i kompletnością, jednak najważniejsze jest aby były one wiarygodne. Na sprawozdania finansowe spółek z o.o. składają się:
- wprowadzenie,
- rachunek zysków i strat,
- bilans,
- sprawozdanie z przypływów pieniężnych,
- zestawienie zmian w funduszu własnym,
- dodatkowe informacje i objaśnienia.

Ze sprawozdaniami podmiotów biorących udział w obrocie gospodarczym można zapoznać się w dowolnym wydziale Krajowego Rejestru Sądowego. Z przywileju tego korzystają najczęściej inwestorzy i wierzyciele.



ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.