• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Podpis elektroniczny w Krakowie

Podpis elektroniczny to nic innego jak dane w postaci elektronicznej, które służą identyfikacji osoby składającej e-podpis. Stosowany w procesie elektronicznej wymiany danych jest odpowiednikiem odręcznego podpisu w środowisku dokumentów papierowych.

E-podpis to przekształcenie kryptograficzne danych umożliwiające odbiorcy danych sprawdzenie autentyczności i integralności danych. Ten sposób zaszyfrowania umożliwia nadawcy ochronę przed sfałszowaniem danych przez odbiorcę.

Podpis elektroniczny jest bardzo często wykorzystywanym narzędziem w świecie „e-biznesu”. Ułatwia załatwienie spraw urzędowych, biznesowych oraz administracyjnych drogą elektroniczną. Bardzo chętnie wykorzystywany również w przypadku bankowości internetowej, ponieważ zapewnia całkowitą ochronę danych oraz szybki przepływ informacji.

Przygotowana przez nas oferta „podpis elektroniczny w Krakowie” ma na celu pomoc tym, którzy nie chcą samodzielnie rozpoczynać procesu wyrobienia e-podpisu. Oferujemy pomoc wszystkim, którzy chcą posługiwać się podpisem elektronicznym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.