Certyfikowany księgowy

Przedsiębiorcy mają obowiązek prowadzenia księgowości swojej firmy. Mogą to robić samodzielnie, zatrudnić wykwalifikowaną osobę jaką jest certyfikowany księgowy lub współpracować z biurem rachunkowym.

Certyfikowany księgowy to osoba zajmująca się wszystkimi czynnościami związanymi z prowadzeniem księgowości dla firm. Podmiot ten musi mieć pełn zdolność do czynności prawnych, korzystać w pełni z praw publicznych i nie może być skazany np. za przestępstwo skarbowe. Jest także zobowiązany do spełnienia jednego z trzech poniższych wytycznych:
– musi odbyć trzyletnia praktykę w księgowości oraz mieć wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku lub o specjalności rachunkowość,
– musi odbyć trzyletnią praktykę,
– musi mieć ukończone studia wyższe magisterskie i podyplomowe o kierunku rachunkowość,
– musi posiadać dwuletnią praktykę w księgowości, mieć wykształcenie min. średnie i zdać egzamin sprawdzający kwalifikację osób ubiegających się o certyfikat księgowy.

W naszym biurze pracują osoby posiadające taki certyfikat. Zapraszamy zatem do kontaktu!

Porozmawiaj z doradcą
Oddzwonimy w 15 minut
Zamów rozmowę z naszym konsultantem
Nasz konsultant skontaktuje się najszybciej jak to możliwe