Zmiana składu rady nadzorczej wpis do krs

Zmiana składu rady nadzorczej wpis do KRS to obligatoryjny obowiązek zarządu spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Każdorazowe odwołanie członka rady nadzorczej i fakt powołania innej osoby na to stanowisko należy zgłosić do Krajowego Rejestru Sądowego w ciągu 7 dni od zaistnienia zmiany. Zgłoszenie dokonywane jest na odpowiednim formularzu zgłoszeniowym i musi zawierać wszystkie wymagane prawem załączniki. Wymaganymi dokumentami są m.in.: dokument odwołujący członka Rady Nadzorczej, dokument powołujący nowego członka Rady Nadzorczej, dokument wykazujący dane osobowe nowego członka rady, poświadczony wzór podpisu nowego członka rady nadzorczej oraz dowód uiszczenia opłaty sądowej za wpis zmian.
Warto tutaj zaznaczyć, że niedopełnienie procedury aktualizacji informacji w KRS w zakresie składu rady nadzorczej może przysporzyć wielu problemów spółce.

Zmiana składu rady nadzorczej wpis do krs oferta

Zmiana składu rady nadzorczej wpis do KRS to obowiązek, w którego dopełnieniu eksperci naszej Kancelarii Prawnej pomogą. Zajmujemy się gromadzeniem wymaganych dokumentów wraz z ich wypełnieniem oraz złożeniem w Rejestrze Przedsiębiorców za pośrednictwem Portalu Rejestrów Sądowych lub systemu S24. Zapraszamy do poznania naszej oferty. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące oferty naszych usług oraz zakresu aktualizacji danych w KRS.

Profesjonalna pomoc i wsparcie dla przedsiębiorców z całej Polski.

Sprawdź ofertę w zakresie aktualizacji KRS

▸▸▸Oferta aktualizacji danych PDF

Zamów rozmowę
Oddzwonimy w 15 minut
Zamów rozmowę z naszym konsultantem
Nasz konsultant skontaktuje się najszybciej jak to możliwe