Od 2019 roku znacznie zmieniły się zasady dotyczące sporządzania i wysyłania sprawozdań finansowych. Sprawozdanie za 2018 rok musi zostać sporządzone w formacie XML, a następnie przekazane bezpośrednio do Urzędu Skarbowego online.
Przygotowany dokument przed wysyłką należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, który stanowi cyfrowy odpowiednik podpisu tradycyjnego i służy do potwierdzania tożsamości osoby, która go składa w sieci.
Nasza firma oferuje składanie sprawozdania finansowego pomoc. Zapewniamy:
– sporządzanie sprawozdania finansowego w formacie XML,
– przepisywanie tradycyjnej wersji sprawozdania do wymaganego formatu,
– skompletowanie wymaganych dokumentów,
– wysłanie sprawozdania finansowego do US,
– sprzedaż, aktywację i odnawianie kwalifikowanych podpisów elektronicznych,
– profesjonalne doradztwo księgowe.
Jeżeli zainteresowała Państwa nasza oferta, serdecznie zapraszamy do kontaktu, podczas którego omówimy wszelkie szczegóły oraz odpowiemy na Państwa pytania.