W ostatnim roku łatwo możemy zauważyć proces cyfryzacji niemal każdej dziedziny gospodarki. Cyfryzacja pozwala klientom, obywatelom, kontrahentom i przedsiębiorcom na szybkie załatwienie części spraw zdalnie, bez konieczności wychodzenia z domu, dając dodatkową oszczędność czasu.
Obecnie wiele spraw urzędowych i sądowych np. składanie pism procesowych z podpisem kwalifikowanym można załatwić przez odpowiednią stronę/platformę rządową.
Pismo składane w formie elektronicznej musi zawierać m.in. imię i nazwisko strony, oznaczenie sądu, rodzaj pisma, treść pisma oraz adres zamieszkania, PESEL czy oznaczenie przedmiotu sprawy/sygnaturę sprawy.
Pismo i załączniki wnoszone w formie dokumentu elektronicznego muszą zostać podpisane np. kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami, którzy głębiej wyjaśnią, jak wygląda składanie pism procesowych z podpisem kwalifikowanym, udzielą cennych wskazówek oraz pomogą w nabyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.