Kto musi mieć adres do doręczeń elektronicznych?

Kto musi mieć adres do doręczeń elektronicznych? W jaki sposób utworzyć i aktywować skrzynkę umożliwiającą posługiwanie się wymianą korespondencji drogą elektroniczną?

E-doręczenie to publiczna usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego. Jej forma umożliwia prowadzenie wiążącej prawnie elektronicznej wymiany korespondencji między osobami fizycznymi/firmami a organami administracji państwowej.

W celu utworzenia skrzynki do e-doręczeń należy złożyć wniosek o utworzenie adresu.

Korzystanie z adresu do e-doręczeń zalety:
– możliwość jednoznacznej identyfikacji nadawcy i adresata,
– zachowanie poufności i tajemnicy korespondencji,
– integralność przesyłu danych,
– dostęp do wiarygodnych dowodów wysyłki i odbioru.

Oferujemy pomoc w zakresie utworzenia skrzynki do e-doręczeń i zgłoszenia adresu w Bazie Adresów Elektronicznych. Zapraszamy do kontaktu!

Porozmawiaj z doradcą
Oddzwonimy w 15 minut
Zamów rozmowę z naszym konsultantem
Nasz konsultant skontaktuje się najszybciej jak to możliwe