• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Kancelaria



Zmiany w rejestracji spółek w 2017

Wiele osób chciałoby prowadzić własne przedsiębiorstwo. Cel ten jednak nie zostaje osiągnięty, ponieważ z powodu skomplikowanej procedury rejestracyjnej odkładany jest na później. Jednak warto już dzisiaj zdecydować się na rejestrację spółki.

Obecnie osoby chcące założyć własny biznes mają do wyboru wiele opcji na zrealizowanie tego celu. Jednym z nich jest samodzielna rejestracja, jednak może ona przysporzyć wielu problemów w przypadku braku znajomości przepisów prawnych. Najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest powierzenie założenia firmy w ręce ekspertów. Posiadają oni doświadczenie, które pozwoli zarówno zoptymalizować koszty rejestracji, jak i założyć spółkę bezpiecznie.

Obecnie coraz popularniejsza staje się zdalna rejestracja. Wszystkich, którzy chcą założyć firmę za pośrednictwem Internetu zachęcamy do podjęcia działań w najbliższym czasie, ponieważ szykują się zmiany w rejestracji spółek w 2017 roku. Nowe przepisy mogą znacznie utrudnić założenie spółki, ponieważ będą obligować przedsiębiorców do posiadania kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu e-PUAP.





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.