• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Kancelaria



Zmiana zarządu w spółce z o.o.

Zmiana zarządu w spółce z o.o. jest możliwa pod warunkiem, że spełniony zostanie wymóg, którym jest złożenie odpowiedniego wpisu do rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym właściwym do siedziby prowadzonej spółki. Wniosek o którym mowa jest składany na formularzach urzędowych, do których trzeba załączyć określone dokumenty.

Na czym może polegać zmiana zarządu w spółce z o.o.?
Może to polegać na wymianie jednego członka zarządu, wymianie całego składu zarządu, dołączeniu do składu nowego członka lub wykreśleniu któregoś z obecnych członków zarządu. Bez względu na to, jakie zmiany będą dokonywane, obowiązkowe jest wypełnienie formularzy KRS-Z3, który jest wnioskiem o zmianę danych podmiotu w rejestrze przedsiębiorców, a także KRS-ZK, który dotyczy zmiany organów podmiotu lub jego wspólników.

Pamiętaj, że każda istotna zmiana musi zostać zgłoszona, a niedokonanie tego obowiązku będzie obarczone karą, która przewidziana jest przez Kodeks Spółek Handlowych stanowiący odpowiedź na wszelkie pytania z dziedziny prawa w kwestii zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej.





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.