Zakup podpisu elektronicznego przez internet

Zakup podpisu elektronicznego przez Internet wymaga dostosowania się kupującego do elementów wymaganych do skorzystania ze ścieżki zdalnej obsługi:
– posiadanie polskiego konta bankowego, którego nabywający jest właścicielem
– dostęp do urządzenia wyposażonego w kamerę internetową
– telefon, na który specjalista potwierdzający tożsamości prześle link do identyfikacji klienta

Posiadanie wszystkich z wyżej wymienionych elementów uprawnia do skorzystania ze zdalnej obsługi Klienta przez specjalistów naszej Kancelarii w celu jakim jest zakup podpisu elektronicznego przez Internet.

Cały nasz dział specjalistów dokłada wszelkich starań, aby procedura zakupu e-podpisu oraz potwierdzenia tożsamości kupującego e-podpis przez Internet przebiegała w sposób bezpieczny oraz zrozumiały dla Klienta.

Na wszystkie pytania związane z procesem zakupu podpisu elektronicznego odpowiadamy dostarczając Klientowi maksimum informacji.

Zainteresowanych zakupem podpisu elektronicznego przez Internet zapraszamy do kontaktu.

Zamów rozmowę
Oddzwonimy w 15 minut
Zamów rozmowę z naszym konsultantem
Nasz konsultant skontaktuje się najszybciej jak to możliwe