• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Szybkie zakładanie spółek

Szybkie zakładanie spółek z ograniczoną odpowiedzialnością odbywa się po przez system s24. Jest to system, który wszedł w życie z dniem 1 stycznia 2012 roku i pozwala na zakładanie spółek z o.o. przez Internet. Nazwa s24 pochodzi od czasu trwania rejestracji – może trwać ona maksymalnie 24 godziny. W ciągu tego czasu każdy wspólnik musi założyć konto w specjalnym systemie i poprawnie wypełnić formularz. W momencie rejestracji pierwszego z wspólników powstaje spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Najważniejszą cechą spółki rejestrowanej w trybie s24 jest to, że zasadnicze dokumenty przygotowywane są w formie elektronicznej. Elektroniczna wersja umowy spółki z o.o. w tym przypadku jest wyjątkiem od zasady, że musi być stworzona w formie aktu notarialnego. Podczas rejestracji w trybie s24 ekwiwalentem podpisu jest login i hasło użytkownika, które rejestrujący wybrał sobie w trakcie tworzenia swojego konta. Użytkownik może sporządzić umowę tylko i wyłącznie według wzorca przygotowanego na portalu. Tak szybko rozpocząć prowadzenie swojej firmy można również dokonując zakupu gotowej spółki.





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.