• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Kancelaria



Rachunkowość w spółce z o.o.

Rachunkowość w spółce z o.o. może być prowadzona na kilka sposobów. Jeżeli firma za poprzedni rok obrachunkowy nie przekroczyła 1 200 000 euro dochodów netto ze sprzedaży towarów i produktów oraz operacji finansowych, wystarczy że będzie ewidencjonowała tylko najważniejsze zdarzenia i dokumentowała najważniejsze informacje-czyli prowadziła tak zwaną uproszczoną formę księgowości. Jeżeli jednak przekroczy ona podaną przeze mnie granicę, konieczne będzie sporządzanie dla niej ksiąg rachunkowych. Metoda ta zobowiązuje do utworzenia szeregu kont syntetycznych i analitycznych oraz do skrupulatnego zapisywania na nich poszczególnych zdarzeń gospodarczych. Jej prowadzenie to złożony proces, który wymaga zatrudnienia księgowego lub podjęcia się współpracy z biurem rachunkowym.

Jeżeli jesteś właścicielem firmy i ze względu na jej dobre prosperowanie zobligowany jesteś do prowadzenie pełnej księgowość, powierz rachunkowość w spółce z o.o., która prowadzisz naszej kancelarii. Skontaktuj się z nami i dowiedź się więcej na temat naszej oferty.





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.