• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Profil ePUAP

Profil ePUAP jest bezpiecznym podpisem powszechnie honorowanym w Polsce i poza jej granicami. Używa się go przede wszystkim do komunikacji z podmiotami realizującymi zadania publiczne. Już niebawem będzie on niezbędny również do przeprowadzenia rejestracji spółki (jawnej/komandytowej/z ograniczoną odpowiedzialnością) w ministerialnym systemie online.

Aby pozyskać podpis elektroniczny potwierdzony profilem zaufanym elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej należy dopełnić kilku czynności:
1. Założenie konta użytkownika ePUAP.
2. Przedłożenie wniosku o potwierdzenie profilu.
3. Potwierdzenie tożsamości w punkcie potwierdzania profili – na przykład w Urzędzie Skarbowym albo jednostce organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Złożenie podpisu w środowisku ePUAP system przesyła SMS-em lub drogą mailową kod autoryzacyjny, który należy wpisać w pole dialogowe usługi składania e-podpisu. Aby można było składać bezpieczny e-podpis należy również zakupić specjalny zestaw, zawierający między innymi kartę kryptograficzną oraz bezpieczne urządzenie do podpisywania dokumentów elektronicznie.



ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.