• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



PIT Kraków

PIT jest to podatek dochodowy od osób fizycznych obejmujący dochody uzyskiwane przez osoby fizyczne. "PIT" to również nazwa druków urzędowych, na których podatnicy składają deklaracje rozliczeniowe. Podatek dochodowy od osób fizycznych w Polsce uregulowany jest ustawą z dnia 26 lipca 1991 roku. Ciekawostką jest, że polska ustawa o podatku dochodowym od 2000 roku nowelizowana była 133 razy.

Rozliczając się z fiskusem należy pamiętać o prawidłowym wypełnieniu właściwego formularza i obowiązujących terminach wyliczeniowych.

Rozliczenie podatku dochodowego zazwyczaj przynosi wiele kłopotów. Z tego powodu warto skorzystać z usługi rozliczenia PIT Kraków, którą znajdą Państwo w naszej ofercie. Dla naszych specjalistów PIT Kraków nie jest wielkim wyzwaniem, dlatego łatwo, szybko i sprawnie zajmą się rozliczeniem Twojego podatku PIT.

Jeżeli potrzebujesz rozliczyć się z podatku PIT to zachęcamy do skorzystania z naszych usług. W tym celu zapraszamy do skontaktowania się za nami za pomocą działu Kontakt.





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.