• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Odnowienie podpisu elektronicznego

Osoby, które posługują się e-podpisem doskonale wiedzą o tym jak bardzo jego posiadanie potrafi ułatwić życie. Zachowanie ważności zapewnia możliwość wykorzystywania podpisu elektronicznego w kontaktach z instytucjami finansowymi, towarzystwami ubezpieczeniowymi, firmami telekomunikacyjnymi. Każdy, kto chce zachować ważność podpisu cyfrowego powinien wiedzieć o tym jak ważne jest odnowienie podpisu elektronicznego.

Kiedy odnowić e-podpis? Procedura jaką jest odnowienie podpisu elektronicznego trwa około 2 tygodni. Z tego powodu warto wcześniej skontaktować się z naszą Kancelarią w celu przedłużenia ważności e-podpisu.

W załatwieniu spraw biznesowych, bankowych, sądowych oraz administracyjnych ważne jest złożenie dokumentów na czas. To sprawia, że każda osoba załatwiająca sprawy przez Internet nie może stracić ważności e-podpisu ponieważ może to znacznie utrudnić załatwienie formalności.

Jeżeli obawiają się Państwo utraty ważności kwalifikowanego podpisu elektronicznego to zachęcamy do kontaktu z ekspertami, którzy pomogą dopełnić obowiązku odnowienia podpisu elektronicznego.



ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.