• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Ile kosztuje uproszczona księgowość?

Księgowość w przedsiębiorstwach może być prowadzona w formie pełnej lub uproszczonej. Każda z tych form ma swoje zalety oraz wady, do których zalicza się między innymi mniejsze lub większe koszty prowadzenia księgowości. Obowiązek prowadzenia pełnej księgowości jest niestety wadą tej formy, ponieważ pełna księgowość jest wyjątkowo rozbudowanym i skomplikowanym systemem rachunkowości, jej prowadzenie wymaga większych nakładów pracy oraz osób o konkretnej wiedzy księgowej i niezbędnym doświadczeniu. To niestety znacznie podwyższa koszty związane z jej prowadzeniem.

Ile kosztuje uproszczona księgowość? W przypadku księgowości prowadzonej metodami uproszczonymi, koszt jej prowadzenia jest znacznie niższy. Metoda ta wymaga mniejszych nakładów pracy, a ponieważ jest bardziej uproszczona może się nią zająć sam przedsiębiorca, mający trochę wiedzy księgowej.

Prowadząc pełną lub uproszczoną księgowość warto zastanowić się nad skorzystaniem z usług biura rachunkowego, gdyż jest do doskonały sposób na zmniejszenie kosztów prowadzenia pełnej i uproszczonej księgowości.





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.