Zakładając firmę często od początku myśli się “Zlecę prowadzenie księgowości”, czyli o bardzo ważnym aspekcie jej prowadzenia. Każdy właściciel chciałby powierzyć swoją firmę w dobre ręce, tak aby nie martwić się o księgowość w swojej działalności.
“Zlecę prowadzenie księgowości”- mówi wielu przedsiębiorców.
Owszem, można powierzyć księgowość zewnętrznym podmiotom, ale na pewno proces, który prowadzi do podpisania umowy z firmą, bądź osobą, oferującą usługi księgowe nie kończy się na słowach “Zlecę prowadzenie księgowości”
Trzeba wiedzieć komu powierzyć księgowość swojej firmy!
Można to zrobić właściwie na dwa sposoby:
1. Poszukać zaufanej księgowej (wśród znajomych, czytając opinie na internecie).
2. Znaleźć odpowiednie biuro rachunkowe.
Pierwsza opcja zazwyczaj polecana jest dla małych przedsiębiorstw, z których księgowością będzie w stanie sobie poradzić jedna osoba.
Wyspecjalizowane biura rachunkowe to najczęściej grono specjalistów, którzy oferują wiele udogodnień, ustalenie potrzeb klienta, ale także pomoc i doradztwo.
Niech Państwo wezmą pod uwagę, że w profesjonalnych firmach istnieje małe prawdopodobieństwo, że natrafią Państwo na osobę nie certyfikowaną, bądź nieodkształconą.