Zdalne wydawanie podpisu kwalifikowanego to usługa, którą wprowadzamy, aby umożliwić dopełnienie formalności za pośrednictwem Internetu. Swoje usługi świadczymy w oparciu o bogatą wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie.
Osoby, które chcą skorzystać z usługi jaką jest zdalne wydawanie podpisu kwalifikowanego mają obowiązek posiadania własnego polskiego konta bankowego, urządzenia z dostępem do kamerki internetowej oraz telefonu, na który zostanie wysłany link do weryfikacji tożsamości.
Klient zobowiązany jest również od instalacji podanego przez nas certyfikowanego oprogramowania, który umożliwi połączenie z konsultantem.
Procedura przebiega w następujący sposób:
1. Połączenie się konsultanta z osobą, której ma zostać wydany podpis kwalifikowany.
2. Wysłanie do Klienta formularza oraz pomoc w jego wypełnieniu.
3. Zdalna weryfikacja tożsamości (Klient dokonuje przelewu w kwocie 1 zł na konto CERTUM, kwota zostanie zwrócona).
4. Specjalista naszej Kancelarii dokonuje zrzutu ekranu w momencie trzymania przez Klienta dokumentu tożsamości, który następnie zostaje dołączony do wniosku.
5. Ostatnim krokiem jest kliknięcie przez nabywcę e-podpisu w link wysłany przez naszego specjalistę w celu uruchomienia procesu zdalnej weryfikacji.