Każdy, kto prowadzi firmę handlową zobowiązany jest do prowadzenia księgowości zgodnie z Ustawą o Rachunkowości.
Do obowiązków księgowych jednostek handlowych najczęściej należą m.in.:
– wystawiania faktur oraz rachunków,
– księgowanie dokumentów,
– prowadzenie ewidencji sprzedaży oraz zakupu,
– generowanie deklaracji podatkowych,
– przygotowywanie deklaracji do ZUS.
Odpowiednio prowadzona księgowość pozwala zadbać o bezpieczeństwo podmiotu.
Nasza Kancelaria stawia na zadowolenie Klientów. Każdy, kto zgłasza się do nas może mieć pewność, że oferta zostanie dopasowania w sposób indywidualny, aby przynosiła jak najwięcej korzyści. Współpraca z naszymi ekspertami często umożliwia optymalizację kosztów, ponieważ znajomość przepisów prawa pozwala nam doradzać przedsiębiorcom w kwestiach związanych z prowadzeniem działalności.
Stawiamy na bezpieczeństwo oraz profesjonalizm we współpracy z Klientami. Efektem tego działania jest wciąż powiększająca się liczba usatysfakcjonowanych właścicieli firm.