Prowadzenie księgowości firmy handlowej

Każdy, kto prowadzi firmę handlową zobowiązany jest do prowadzenia księgowości zgodnie z Ustawą o Rachunkowości.

Do obowiązków księgowych jednostek handlowych najczęściej należą m.in.:
– wystawiania faktur oraz rachunków,
– księgowanie dokumentów,
– prowadzenie ewidencji sprzedaży oraz zakupu,
– generowanie deklaracji podatkowych,
– przygotowywanie deklaracji do ZUS.

Odpowiednio prowadzona księgowość pozwala zadbać o bezpieczeństwo podmiotu.

Nasza Kancelaria stawia na zadowolenie Klientów. Każdy, kto zgłasza się do nas może mieć pewność, że oferta zostanie dopasowania w sposób indywidualny, aby przynosiła jak najwięcej korzyści. Współpraca z naszymi ekspertami często umożliwia optymalizację kosztów, ponieważ znajomość przepisów prawa pozwala nam doradzać przedsiębiorcom w kwestiach związanych z prowadzeniem działalności.

Stawiamy na bezpieczeństwo oraz profesjonalizm we współpracy z Klientami. Efektem tego działania jest wciąż powiększająca się liczba usatysfakcjonowanych właścicieli firm.

Porozmawiaj z doradcą
Oddzwonimy w 15 minut
Zamów rozmowę z naszym konsultantem
Nasz konsultant skontaktuje się najszybciej jak to możliwe
Translate »