Elektronizacja Krajowego Rejestru Sądowego oraz wprowadzenie rozwiązań usprawniających działanie rejestru zobowiązują przedsiębiorców do wyrobienia własnego podpisu elektronicznego. Podpis elektroniczny a wnioski do KRS – czy to konieczne?
Nowelizacja przepisów zobowiązuje do przesyłania wniosków, formularzy i dokumentów wyłącznie w formie elektronicznej. Istotnie należy zaznaczyć, że papierowa forma będzie automatycznie odrzucana przez sąd.
Jak potwierdzić tożsamość na dokumentach i formularzach?
Przedsiębiorcy mają do wyboru dwa rozwiązania:
– profil zaufany
– kwalifikowany podpis elektroniczny
Właściciele firm chętniej korzystają z podpisu elektronicznego z certyfikatem, ponieważ posiada ona szerszy zakres zastosowań.
Podpis elektroniczny a wnioski do KRS – jak uzyskać e-podpis?
W naszej Kancelarii Prawnej mogą Państwo dopełnić niezbędnych formalności umożliwiających posługiwanie się kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oferujemy pomoc w zakresie sprzedaży i aktywacji zestawu do e-podpisu.