• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Zmiany w spółkach elektronicznie

Obowiązkiem każdego przedsiębiorcy jest aktualizacja danych spółki w Krajowym Rejestrze Sądowym zaraz po wprowadzeniu w niej zasadniczych zmian.
Jeszcze do niedawna było to możliwe wyłącznie poprzez osobistą wizytę w urzędzie. Aktualnie kwestia ta została znacznie uproszczona poprzez zmiany w spółkach elektronicznie wprowadzane.
Wystarczy jedynie zalogować się na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości i przy użyciu znajdującej się tam aplikacji wypełnić niezbędne formularze.

Aby aktualizacja danych w KRS mogła się powieść użytkownik musi posiadać bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, występującego rejestrze Narodowego Centrum Certyfikacji. Podpis ten należy umieścić na każdym z dokumentów dołączonych do wniosku. Dokumenty przesyłane do urzędu muszą zostać zapisane w jednym z następujących formatów: PDF, doc, rtf, otd,txt.

Istnieje także możliwość przesłania niezbędnych wniosków za pomocą poczty polskiej w formie listu poleconego. W tym przypadku niezbędne jest zatrzymanie dowodu potwierdzającego nadanie korespondencji.





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.