• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Kancelaria



Zmiana umowy spółki z ograniczoną odpowiedzialnością

Wielu przedsiębiorców prowadzących przedsiębiorstwo w postaci spółki z ograniczoną odpowiedzialnością dochodzi po jakimś czasie do wniosku, że ich firma potrzebuje zmian. Nieważne czy są to zmiany w zarządzie, w składzie wspólników, w wysokości wnoszonych wkładów, ważne, że potrzebna jest tutaj zmiana umowy spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.

Z czym wiąże się zmiana umowy spółki z ograniczoną odpowiedzialnością? Obowiązkiem zarządu jest zgłoszenie tej decyzji do właściwego sądu rejestrowego. Zmiana umowy staje się skuteczna z chwilą wpisu do rejestru. Warto dopilnować wszelkich formalności związanych z tą procedurą, ponieważ pozwoli to w dużej mierze uchronić firmę od niepotrzebnych problemów. Najlepszym rozwiązaniem jest powierzenie całego procesu w ręce specjalistów, których wiedza i doświadczenie pozwolą na szybkie i bezpieczne załatwienie sprawy.

Chcesz skorzystać z pomocy specjalistów? Skontaktuj się z nami i dowiedz się jak bardzo jesteśmy w stanie Ci pomóc! Dołącz do grona usatysfakcjonowanych klientów! Zapraszamy do kontaktu i współpracy!





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.