• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Zasady rejestracji spółki z o.o.

Zasady rejestracji spółki z o.o. są bardzo ważne i należy się ich trzymać podczas przeprowadzania tego procesu. Najważniejsza jest kolejność zgłaszania działalności, która powstaje, do odpowiednich urzędów oraz sporządzenie umowy spółki. To w niej znajdują się wszystkie dane firmy oraz wszelkiego rodzaju regulacje. Dokument ten musi zostać stworzony poprawnie, ponieważ każda pomyłka może wpłynąć na późniejsze prowadzenie działalności.

Po stworzeniu umowy spółki z o.o. można zarejestrować ją w Krajowym Rejestrze Sądowym dołączając do niej odpowiednie, prawidłowo wypełnione formularze KRS, dane członków zarządu, dane wspólników oraz notarialne wzory podpisów członków zarządu. Następnie trzeba zgłosić spółkę do ZUS, nadać jej wymagane numery: NIP i REGON oraz zgłosić ją jako płatnika podatku VAT czy też VAT UE (jeżeli wymaga tego rodzaj prowadzonej działalności).

Wszystkie zasady rejestracji spółki z o.o. zostały określone w Kodeksie spółek handlowych i według nich należy postępować podczas procesu rejestracji spółki.



ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.