• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Kancelaria



Zasady rejestracji spółki jednoosobowej

Pomimo iż słowo „spółka” samoistnie kojarzy się ze współpracą kilku osób, zdarza się, że przedsiębiorca nie posiada osoby, która chciałby założyć z nim firmę, bądź też chce prowadzić ją samodzielnie.

Zasady rejestracji spółki jednoosobowej różnią się od reguł zakładania firmy wieloosobowej w zasadzie bardzo niewiele. Główną różnicę stanowi akt założycielski, który tym przypadku zastępuje umowę. Oba dokumenty muszą przybierać formę aktu notarialnego. Ich treść jest prawie identyczna, różni się tylko tym, że udziały w kapitale obejmowane są tylko przez jedną osobę, ona również ma obowiązek wnieść odpowiednią sumę na jego rzecz.

Jednoosobowe przedsiębiorstwo, w którym odpowiedzialność właścicieli jest ograniczona może założyć w zasadzie każdy, wyjątek stanowi inna spółka z o.o.
Jeżeli posiadamy wiedzę na temat tego jak zarejestrować firmę wieloosobową, możemy również uznać, że znamy zasady rejestracji spółki jednoosobowej. Dlatego też jeśli chcemy być właścicielami własnego przedsiębiorstwa i samodzielnie je prowadzić nie powinniśmy obawiać się procesu jego zakładania.





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.