• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Zakładanie fundacji w Krakowie

Z każdym dniem rośnie liczba osób, które chcą założyć fundacje. Prawdopodobnie jest to spowodowane licznymi korzyściami, które będą mogły odczuć osoby nią zarządzające. Bardzo dużą zaletą jest to, że przychody fundacji są zwolnienia z opodatkowania. Z drugiej jednak strony, fundacje są poddawane bardzo częstym kontrolom, a statystyki mówią, iż w obecnych czasach wiele firm zakłada się z myślą o wyłudzeniach podatkowych.

Osoba rejestrująca fundację musi przygotować dokumenty takie, jak KRS-W20, KRS-WK, KRS-WM. Każdy z tych formularzy wiążę się z innymi informacjami, a mianowicie – informacja o fundatorze, informacja o organach fundacji oraz informacja o sposobie zarządzania.

Bardzo ważne jest to, aby do wniosku rejestracyjnego dołączyć dokumenty takie, jak:
- akt notarialny o ustanowieniu fundacji,
- statut fundacji,
- uchwały o organach fundacji,
- dowód opłaty za wpis do KRS.

Jeśli są Państwo zainteresowani zakładanie fundacji w Krakowie, zapraszamy do kontaktu!





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.