• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Zakładanie elektronicznego podpisu Kraków

Właściwie przeprowadzone zakładanie elektronicznego podpisu Kraków sprawia, że e-podpis spełnia swoją role, czyli spełnia następujące warunki:
- nie ma możliwości podrobienia podpisu przez osobę trzecią,
- podpis umożliwia identyfikację osoby składającej podpis,
- podpis musi być powiązany z konkretnym dokumentem (brak możliwości kopiowania podpisu na inny dokument).

Posługiwanie się podpisem elektronicznym jest w pełni bezpieczne. Gwarancję ochrony danych zapewnia szczegółowa kontrola urządzeń za pomocą których składa się e-podpis. Ogromną zaletą e-podpisów jest szybkie wykrycie zmian w przypadku zaistnienia ewentualnych modyfikacji personalnych.

Podpisany dokument w sposób elektroniczny uniemożliwia powtórną jego modyfikację. W przypadku wprowadzenia zmian w dokumencie podpis staje się nieważny pod względem prawnym.

Zakładanie elektronicznego podpisu Kraków to jedna z naszych usług, które kierujemy do osób planujących posługiwanie się e-podpisem. Specjaliści naszej Kancelarii pomogą wybrać odpowiedni pakiet umożliwiający składanie elektronicznych podpisów.



ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.