• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Wirtualny sekretariat

Wirtualny Sekretariat to propozycja dla przedsiębiorców, którzy poszukują optymalnych i efektywnych rozwiązań. Dzięki skorzystaniu z takiej usługi firmy pozyskują w pełni funkcjonalne biuro jednocześnie obniżając koszty obsługi prowadzonej działalności gospodarczej. Wynajem lokalu na biuro szczególnie w atrakcyjnym miejscu może okazać się bardzo kosztowe. Dodatkowo należy zatrudnić odpowiedniego pracownika, który zajmie się wykonaniem wszystkich czynności związanych z obsługą biurową firmy.

Wirtualny Sekretariat to idealna alternatywa dla tradycyjnej formy biura. Decydując się na wybór takiego rozwiązania przedsiębiorstwo zyskuje pakiet usług w bardzo atrakcyjnej cenie. Grono specjalistów będzie zajmować się obsługę jego firmę.

Zakres usług, jakie można pozyskać dzięki usłudze wirtualny sekretariat jest bardzo szeroki, wszystko zależne jest od tego na jaki pakiet zdecyduje się przedsiębiorca.
Nasza Kancelaria posiada w ofercie usługę wirtualny sekretariat, jeśli są Państwo zainteresowani takim rozwiązaniem zachęcamy do kontaktu z naszymi konsultantami.





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.