Rozliczenie podatku

Rozliczenie podatku PIT dotyczy każdego podatnika, który w danym roku wykazał jakikolwiek przychód. Rozliczenia dokonywane są na początku roku za rok ubiegły. Ważne jest obliczenie kwoty przychodu z wszystkich dostępnych źródeł, ponieważ to ona jest podstawą do rozliczenia podatku PIT. Roczne zeznania podatkowe PIT to między innymi:

- PIT – 36,
- PIT – 36 L,
- PIT – 11,
- PIT – 28,
- PIT – 37.

Ważne, aby prawidłowo sporządzone dokumenty trafiły do urzędu zgodnie z terminem. Niewywiązanie się z terminu niesie ze sobą konsekwencje, których podatnik wolałby uniknąć. Formularze udostępniane w urzędzie niestety nie są dla wszystkich podatników tak samo czytelne, jest to przyczyną popełnianych błędów formalnych w opracowywaniu zeznania.

Oferujemy sporządzanie zeznań podatkowych przez naszych specjalistów. Co roku zgłaszają się do nas klienci, którym rozliczenie podatku sprawa trudności. Zachęcamy do skorzystania z fachowej pomocy, która zagwarantuje prawidłowe sporządzenie rocznego zeznania podatkowego w wymaganym czasie.

ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.