• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Kancelaria



Rejestracja spółki komandytowej krok po kroku

Zakładanie firmy w formie spółki komandytowej wiąże się z koniecznością dopełnienia pewnych niezbędnych formalności. Rejestracja spółki przebiegnie sprawie jeśli odpowiednio się do niego przygotujemy.

Pierwszym bardzo ważny elementem, który stanowi podstawę do zarejestrowania działalności jest umowa spółki sporządzona w formie aktu notarialnego. Niezbędny jest także wniosek o wpis spółki do Krajowego Rejestru Sądowego, który należy przygotować na odpowiednich formularzach.
W przypadku spółki komandytowej właściwy jest druk KRS-W1, dodatkowo wymagane będą do niego odpowiednie załączniki. Wraz z wnioskiem w KRS przyszły przedsiębiorca będzie musiał przedłożyć:
- umowę spółki,
- wykaz wspólników wraz z ich adresami,
- notarialne poświadczenie podpisów osób reprezentujących spółkę,
- dowód uiszczenia odpowiednich opłat.

Osoby, które chcą dowiedzieć się jak przebiega rejestracja spółki komandytowej krok po kroku zapraszamy do kontaktu z naszą kancelarią. Oferujemy usługi doradcze oraz kompleksowe przeprowadzanie procedury rejestracji spółki komandytowej.





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.