Przygotowanie tekstu jednolitego spółki

Przygotowanie tekstu jednolitego spółki to zadanie którym zajmują się specjaliści naszej kancelarii. Po każdorazowej zmianie umowy spółki zarząd jest zobowiązany do złożenia w Krajowym Rejestrze Sądowym testu jednolitego umowy spółki. Niewypełnienie tego obowiązku wiąże się możliwością nałożenia przez Sąd kary finansowej lub nawet wykreśleniem spółki z rejestru.

Jakie informacje powinien zawierać tekst jednolity umowy spółki?
Na czym polega przygotowanie i złożenie tekstu jednolitego umowy spółki w KRS?

Tekst jednolity umowy spółki co to?

Dokument ten zawiera opis zmian jakie miały miejsce w umowie spółki na postawie uchwały zgromadzenia i stworzonego aktu notarialnego. Istotne jest, aby tekst jednolity umowy spółki został przygotowany w sposób zgodny z obowiązującym prawem. Tylko odpowiednia forma tekstu jednolitego umowy spółki pozwoli zgodnie z prawem wprowadzić zmiany w zapisach umowy spółki w KRS.

Przygotowanie tekstu jednolitego spółki oferta

Nasi specjaliści korzystając z umowy spółki i aktu notarialnego skrupulatnie tworzą tekst jednolity. Zajmują się oni także przygotowaniem wpisu aktualizacyjnego do KRS oraz wymaganych załączników. Po dopełnieniu formalności następuje złożenie wniosków do Sądu w formie elektronicznej.
Jeśli przygotowanie tekstu jednolitego spółki należy do pilnych obowiązków Państwa spółki, serdecznie zapraszamy do współpracy. Odpowiemy na wszystkie pytania w temacie aktualizacji danych spółki oraz udzielimy cennych wskazówek.

Sprawdź ofertę w zakresie aktualizacji KRS

Oferta w zakresie aktualizacji danych spółki w KRS
▸▸▸Oferta aktualizacji danych PDF

Zamów rozmowę