• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Kancelaria



Prowadzenie księgowości firmy deweloperskiej

Nasza Kancelaria oferuje prowadzenie księgowości firmy deweloperskiej, co pozwala właścicielom tego rodzaju podmiotów skoncentrować swoją uwagę na realizacji przedsięwzięć.

Ten typ działalności gospodarczej staje się coraz popularniejszą formą prowadzenia firmy.

Czym są przedsięwzięcia deweloperskie?
Dzień rozpoczęcia przedsięwzięcia deweloperskiego to dzień, w którym deweloper może rozpocząć aktywne udokumentowane działania mające na celu jego realizację. Mowa tutaj np. o dniu rozpoczęcia prac nad projektem budowy lub złożenie wniosku o zabudowę działki.

Warto pamiętać o tym, że każdy etap realizacji przedsięwzięcia musi być odpowiednio udokumentowany księgowo. Każda faktura oraz dowód księgowy musi być zaksięgowany.

W dniu zakończenia przedsięwzięcia deweloperskiego następuje rozliczenie kosztów wytworzenia.

Prowadzenie księgowości firmy deweloperskiej jest tak skomplikowane, że często zgłaszają się do nas właściciele spółek deweloperskich o pomoc. My świadczymy usługi w oparciu o aktualne przepisy prawne, co daje Klientom gwarancję bezpiecznie prowadzonej księgowości.





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.