• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Prowadzenie księgi rachunkowej

Prowadzenie księgi rachunkowej to obowiązek podmiotu, który wdraża w swojej firmy system pełnej księgowości. Księgi rachunkowe składają się z dziennika, konta księgi głównej, konta ksiąg pomocniczych, zestawienia obrotów i sald kont księgi głównej, zestawienia sald kont ksiąg pomocniczych oraz inwentarza. Wszystkie zapisy, które są prowadzone muszą być zgodne z rzeczywistością gospodarczą oraz odzwierciedlać operacje, które miały miejsce w związku z prowadzoną działalnością firmy. Prowadzenie księgi rachunkowej to krok do przeprowadzenia prawidłowych rozliczeń firmy z tytułu osiąganych przychodów. Zadanie to najczęściej z uwagi na złożoność pojęć księgowych nie jest wykonywane samodzielnie przez przedsiębiorcę, zostaje zlecone wyspecjalizowanemu podmiotowi, który o prowadzeniu księgowości wie wszystko.

Nasza Kancelaria świadczy kompleksowe usługi w zakresie systemu księgowości firm, zapraszamy Państwa do kontaktu i pozyskania szczegółowych informacji na temat naszej oferty. Zapewniamy profesjonalizm oraz terminowe wykonanie wszystkich powierzonych nam czynności.





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.