• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Prestiżowy adres w Krakowie

Podczas procesu zakładania nowej spółki z ograniczona odpowiedzialnością wymogiem koniecznym jest wskazanie w umowie adresu siedziby firmy. Ma to nie tylko znaczenie dla instytucji państwowych, ale także dla Klientów firmy.

Firma posiadająca dogodną lokalizację w centrum miasta jest znacznie lepiej postrzegana przez Klientów. Prestiżowy adres w Krakowie to marzenie wielu przedsiębiorców, gdyż posiadanie biura w takiej lokalizacji wiąże się z wysokimi kosztami. Jest jednak pewne rozwiązanie.

Prestiżowy adres w Krakowie dostępny jest u nas w przystępnej dla każdego cenie. Oferujemy usługę wynajmu wirtualnego biura. Taka opcja pozwala zaoszczędzić pieniądze jednocześnie poprawiając wiarygodność i pozycję firmy na rynku.

Nasza oferta usługi wirtualnego biura podzielona została na pakiety przez co stała się jeszcze bardziej dostępna dla wszystkich przedsiębiorców. Wraz z usługą wirtualnego biura oferujemy wiele usług dodatkowych, aby każda firma znalazła coś dla siebie.

Prestiżowy adres w Krakowie może być już dziś adresem Państwa firmy! Zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami.



ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.