• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Kancelaria



Podpis elektroniczny potrzebny do rejestracji spółki

Nie ma prostszego sposobu na rozpoczynanie prowadzenia działalności gospodarczej niż skorzystania z ministerialnego systemu do elektronicznej rejestracji spółek, z którego od lat korzystają przyszli właściciele firm w Polsce. Aby dopełnić wszelkich formalności i pomyślnie przeprowadzić procedurę należy założyć konto w systemie, wypełnić stosownymi informacjami wzór umowy i formularz, niezbędny będzie również podpis elektroniczny potrzebny do rejestracji spółki.

Na razie wystarczy zwykły e-podpis, niedługo jednak zmienią się przepisy związane z weryfikacją danych w systemie. Aby procedura mogła zostać przeprowadzona przedsiębiorca będzie musiał posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny potrzebny do rejestracji spółki lub profil ePUAP. Zapobiegnie to sytuacjom nieuprawnionego wykorzystywania danych, zwiększy jednak liczbę czynności, których przedsiębiorca będzie musiał dokonać.

Póki jeszcze trwają prace nad projektem możliwe jest rejestrowanie firmy na dotychczas obowiązujących warunkach, wkrótce jednak przedsiębiorcy stracą taką możliwość.





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.