Oświadczenie o adresie do doręczeń osób reprezentujących spółkę aktualizacja krs

Oświadczenie o adresie do doręczeń osób reprezentujących spółkę aktualizacja KRS – jak dokonać aktualizacji tych ważnych informacji w Krajowym Rejestrze Sądowym? Na co należy zwrócić uwagę przeprowadzając procedurę zmiany danych w zakrsie adresu do korespondencji członków zarządu i wspólników reprezentujących podmiot?

Zgodnie z nowelizacją przepisów ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym (z dnia 15 marca 2018 roku) członkowie zarządu spółki z o.o. zobligowani są do informowania sąd rejestrowy o adresie do doręczeń, adresie do korespondencji.
W sytuacji, gdy adres do doręczeń znajduje się poza granicami UE, należy ustanowić pełnomocnika do doręczeń na terytorium Polski.
Każda zmiana adresu do doręczeń musi zostać aktualizowana w KRS.

Złożenie w KRS oświadczenia o adresie do doręczeń

Składane oświadczenia powinna podpisać każda osoba, której dane oświadczenie o adresie do doręczeń dotyczy.
Obecnie wszystkie wnioski, dokumenty i formularze składane są w sposób elektroniczny. Obliguje to do posiadania kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego umożliwiającego potwierdzenie tożsamości na dokumentacji składanej drogą elektroniczną.

Oświadczenie o adresie do doręczeń osób reprezentujących spółkę aktualizacja KRS pomoc w przygotowaniu i złożeniu w KRS

Oferujemy kompleksową pomoc dla osób, które potrzebują dokonać aktualizacji danych spółki w KRS w zakresie oświadczenia o adresie do doręczeń.
Zapraszamy do kontaktu z doświadczoną Kancelarią.
Współpraca z właścicielami spółek – wieloletnia i poparta ogromną wiedzą w zakresie prawa.

Sprawdź ofertę w zakresie aktualizacji KRS PDF

▸▸▸Oferta aktualizacji danych PDF

Zamów rozmowę
Oddzwonimy w 15 minut