• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Kancelaria



Jaką formę działalności gospodarczej wybrać?

W ostatnim czasie w Twojej głowie pojawiają się myśli o założeniu własnej działalności? Myślisz sobie, że dobrze byłoby prowadzić działalność gospodarczą. Nie dziwie się, bo kto nie chciałby być sam sobie szefem. Niesie to za sobą wiele zalet, ale także nie można zapomnieć o poważnych obowiązkach.

Wróćmy zatem do początkowego wątku jakim jest założenie własnej firmy. Przy tym natychmiastowo nasuwa się pytanie jaką formę działalności gospodarczej wybrać, aby była ona odpowiednia. Masz do wyboru wiele form spółek lecz mogę śmiało powiedzieć, że obecnie najpopularniejszą z nich jest spółka z o.o. To z niej najchętniej korzystają przedsiębiorcy.

Jeśli nie jesteś pewien i nadal nie wiesz jaką formę działalności gospodarczej wybrać, to myślę, że warto tutaj wspomnieć o nowej spółce z o.o. komandytowej. Jest to połączenie dwóch spółek, a dokładniej mówiąc w spółce komandytowej komplementariuszem jest spółka z o.o.. Jest to bardzo wygodny i ciekawy sposób na otwarcie własnej działalności na pewno dla osób, dla których bezpieczeństwo i ograniczenie ryzyka jest bardzo istotne.





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.