• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Jak założyć fundacje?

Osoby chcące założyć działalność gospodarczą w celu pomocy innym bardzo często decydują się na utworzenie fundacji, czyli organizacji pozarządowej, zajmującej się realizacją celów gospodarczo i społecznie użytecznych.

Nasuwa się tutaj pytanie jak założyć fundację krok po kroku?
1. Po pierwsze, należy ustalić odpowiedni cel. Charakterystyczna dla fundacji jest niedochodowość.
2. Po drugie, konieczne jest ustalenie funduszu założycielskiego dla realizacji założonych celów.
3. Kolejnymi krokami jest ustanowienie aktu fundacyjnego, opracowanie statutu oraz zarejestrowanie spółki w Krajowym Rejestrze Sądowym.

Co ważne, kwestie formalne związane z zakładaniem fundacji można pominąć decydując się na skorzystanie z usług specjalistów.

Nasza firma zajmuje się rejestracją fundacji. Dopełniamy wszelkie formalności, uzupełniamy wymagane wnioski i formularze i składamy w wymaganych instytucjach. Reprezentujemy również Klienta przed instytucjami państwowymi. Serdecznie zapraszamy do kontaktu podczas którego przedstawimy wszelkie szczegóły.





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.