Dlaczego warto założyć spółkę komandytową?

Słyszałeś, że spółka komandytowa jest dobrą formą na założenie działalności gospodarczej i postanowiłeś to sprawdzić? Słusznie! Nie warto inwestować w coś, co nie będzie opłacalne. Chcesz osiągnąć sukces? Nie ryzykuj! Stawiaj na bezpieczeństwo! Chcesz dowiedzieć się dlaczego warto założyć spółkę komandytową? Już wyjaśniam. Spółka komandytowa oczywiście ma swoje wady i zalety. Skupmy się jednak naCzytaj więcej ⟶

Prowadzenie ewidencji i sporządzenie deklaracji VAT

Prowadzenie ewidencji i sporządzenie deklaracji VAT dotyczy podmiotów gospodarczych, które są podatnikami VAT. Taka ewidencja powinna zawierać informacje o: transakcjach związanych ze sprzedażą opodatkowaną, nieopodatkowaną lub też zwolnioną z podatku VAT, przedmiocie opodatkowania, podstawie opodatkowania, wysokości podatku należnego, kwocie podatku naliczonego, który redukuje wartość podatku należnego, kwocie podatku jaki powinien zostać wpłacony do Urzędu SkarbowegoCzytaj więcej ⟶

Prowadzenie księgowości w Krakowie

Prowadzenie księgowości w Krakowie to usługa, jaką proponuje nasze biuro rachunkowe dla wszystkich przedsiębiorców niezależnie od rodzaju, w jakim prowadzą swoją działalność. Obsługujemy bowiem każdą formę- od jednoosobowych firm po spółki akcyjne. Dlaczego powinieneś zdecydować się właśnie na naszą ofertę? Proponujemy Ci bowiem szeroki zakres usług w konkurencyjnych cenach! Jakie czynności wykonujemy w ramach usługiCzytaj więcej ⟶

Rejestracja firmy w Krakowie

Rejestracja firmy w Krakowie – dla kogo przeprowadzenie tego rodzaju procedury? W jaki sposób założyć własną firmę w Krakowie? Wielu przedsiębiorców zaczynając przygodę z własną firmą i podejmując kroki do założenia własnej działalności gospodarczej stara się znaleźć jak najlepszą lokalizację. Z doświadczenia powiem, że dobrym rozwiązaniem jest rejestracja firmy w Krakowie. Dlaczego rejestracja firmy wCzytaj więcej ⟶

Sporządzanie bilansu i rachunku zysków i strat

Rachunek zysków i start ma na celu przede wszystkim ukazanie dokonań jednostki w pewnym okresie oraz dostarczenie informacji na temat jej rentowności. Sporządzanie bilansu i rachunku zysków i strat polega na przeciwstawieniu kosztom i startom nadzwyczajnym, przychodów i zysków nadzwyczajnych z różnych rodzajów prowadzonej działalności. W efekcie uzyskuje się tak zwany wynik finansowy, który pomniejszonyCzytaj więcej ⟶

Porozmawiaj z doradcą
Oddzwonimy w 15 minut
Zamów rozmowę z naszym konsultantem
Nasz konsultant skontaktuje się najszybciej jak to możliwe
Translate »