Co to jest adres do e-doręczeń? Kto musi się nim posługiwać? W jakim celu został wprowadzony?
Adres do e-doręczeń ma na celu ułatwienie i usprawnienie wymiany korespondencji między przedsiębiorcami a organami administracji państwowej.
Dla kogo i od kiedy obowiązkowe?
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 października 2021 r. posługiwanie się adresem do e-doręczeń będzie obowiązkowe.
Jak założyć adres do e-doręczeń?
Założenie adresu do e-doręczeń i aktywację skrzynki można powierzyć naszym specjalistom. Oferujemy solidną i kompleksową pomoc w zakresie obowiązku utworzenia i aktywacji adresu do e-doręczeń.
W naszej usłudze również aktualizacja adresu w Bazie Adresów Elektronicznych.
Zapraszamy do kontaktu z naszą Kancelarią. Dopełnimy wszelkich formalności związanych z obowiązkiem wdrożenia adresu do e-doręczeń.