Bezpieczny podpis elektroniczny to narzędzie, dzięki któremu możemy dopełnić wielu formalności urzędowych bez wychodzenia z domu. E-podpis stanowi cyfrowy odpowiednim własnoręcznego podpisu i wywołuje prawie takie same skutki. Jest on akceptowany praktycznie przez wszystkie organy administracji państwowej, przez: US, CEiDG, KRS, ZUS i wszystkie urzędy.
Jest on potrzebny przede wszystkim przedsiębiorcom, którzy dzięki niemu składają deklaracje podatkowe, kontaktują się z urzędami czy podpisują e-wnioski. E-podpis zapewnia możliwość wzięcia udziału w przetargu czy złożenia sprawozdania finansowego bez wychodzenia z domu. Jest to technologia, która ułatwia zarządzanie firmą i dostarcza wielu udogodnień.
Bezpieczny podpis elektroniczny zapewnia przedsiębiorcom ochronę danych. Stosowany system zabezpieczeń wyklucza możliwość kradzieży danych czy posługiwania się cudzym podpisem. Nie ma więc obaw, że e-podpis zagrozi bezpieczeństwu naszemu czy prowadzonej przez nas firmy.