Odpowiednia aktywacja elektronicznego podpisu pozwala na bezpieczne załatwienie spraw drogą elektroniczną, czyli za pośrednictwem Internetu. Przesłanie dokumentów opatrzonych e-podpisem powoduje skutki prawne tak samo, jak w przypadku opatrzenia ich podpisem złożonym własnoręcznie. Jak zadbać o to, aby cała procedura aktywacyjna została przeprowadzona zgodnie z prawem?
Najbezpieczniejszym sposobem umożliwiającym posługiwanie się podpisem elektronicznym jest skorzystanie z usług wyspecjalizowanej w tym kierunku firmy, która pomoże również wybrać zestaw do e-podpisu przynoszący najwięcej korzyści.
Aktywacja elektronicznego podpisu z pomocą naszej Kancelarii daje Państwu gwarancję tego, że wszystkie formalności oraz wymogi prawne zostały dopełnione. Oferujemy Państwu również pomoc w zakresie instalacji czytnika kart, aktywacji karty oraz weryfikacji tożsamości.
Nasza oferta stanowi kompleksową pomoc w zakresie wyrobienia oraz sprzedaży podpisów elektronicznych. Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia szczegółów współpracy!