Biura rachunkowe różnią się usługami i cenami. Każdy przedsiębiorca ma prawo do zmiany biura rachunkowego, w wybranym przez siebie momencie. Powody mogą być różne. Takie jak: nieścisłości w dokumentacji, jakiekolwiek braki, czy chociażby złe podejście do Klienta.
Nasza firma świadczy bezpłatną pomoc podczas zmiany biura rachunkowego, a dodatkowo przejmuje proces kontaktowania się z poprzednim biurem, po wypowiedzeniu umowy przez Klienta. Po wypowiedzeniu umowy, należy podpisać umowę z nową firmą, która od tego momentu zajmie się księgowością Państwa firmy. Następnie zajdzie potrzeba podpisania pełnomocnictwa, dla biura, które będzie reprezentować Państwa w urzędach. Pomoc podczas zmiany biura rachunkowego, może być niezbędna dla właścicieli wielu firm, szczególnie przy odbiorze dokumentacji. Od poprzedniego biura, należy odebrać pełną dokumentację i dokładnie sprawdzić, czy podczas tego etapu nic nie zginęło. Nie będzie to jednak problemem z pomocą naszych księgowych.
Do nowego biura dostarczają Państwo nowe dokumenty rejestrowe i zaczynają przejrzystą i profesjonalną współpracę.