Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego. Dla Przedsiębiorców, którzy działalność chcą rozpocząć od zaraz, proponujemy zakup gotowej spółki z o.o. Prowadzimy również pełną księgowość spółek (księgi handlowe).

Kancelaria

W jaki sposób założyć spółkę?

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest najpopularniejszym rodzajem przedsiębiorstwa. Wiele osób może sobie zadawać pytanie w ile czasu i w jaki sposób założyć spółkę. Założenie firmy zajmuje zazwyczaj od 6 do 10 tygodni.

Pierwszym krokiem jaki Państwo musicie wykonać, aby założyć przedsiębiorstwo, jest podpisanie umowy spółki lub aktu założycielskiego. Umowa jest niezbędna do rozpoczęcia działalności w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Zarówno umowa, jak i akt muszą być sporządzone w formie aktu notarialnego

Kolejne kroki do powstania firmy to: wniesienie przez wspólników wkładów na pokrycie kapitału zakładowego, powołanie zarządu, powołanie rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej, jeżeli wymaga tego umowa, wpis do rejestru.

Następnym etapem jest rejestracja spółki w Sądzie, Urzędzie Skarbowym i ZUS. Formularze rejestrujące spółkę w KRS, Urzędzie Skarbowym, Urzędzie Statystycznym oraz ZUS składa się w Sądzie Gospodarczym.

Ostatnim krokiem jaki Państwo musicie wykonać po zarejestrowaniu w Sądzie i urzędach należy założyć rachunek bankowy oraz podpisać umowę z księgowym.