Przesyłanie dokumentów drogą elektroniczną jest bardzo tanim oraz wygodnym rozwiązaniem, które pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu. Użytkownik nie ma obowiązku drukowania dokumentów, wypełniania ich oraz przesyłania do urzędów czy kontrahentów.
Dokumenty przekazywane drogą elektroniczną przekazywane są natychmiast w sposób bezpieczny, a użytkownik otrzymuje urzędowe poświadczenie odbioru.
Coraz większa grupa osób decyduje się na wyrabianie kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Na czym polega pozyskanie e-podpisu kwalifikowanego? Najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług specjalistów, którzy w imieniu Klienta dopełnią niezbędnych formalności aktywacyjnych.
Nasza Kancelaria Prawna oferuje pomoc w wyrobieniu e-podpisu kwalifikowanego. Doceniamy jak ważny dla naszych Klientów jest czas. Z tego powodu nawiązując współpracę z naszymi specjalistami mogą Państwo posługiwać się e-podpisem już po kilku godzinach.
Pomożemy załatwić wszystkie formalności związane z wyrobieniem e-podpisu. Oferujemy również pomoc w jego aktywacji oraz odnowieniu.