Coraz popularniejsze stają się podpisy elektroniczne, które umożliwiają wygodne i zdalne załatwianie wielu urzędowych spraw bez konieczności osobistych wizyt w urzędach. Najczęstsze zastosowanie e-podpisów w firmach jest podczas składania e-deklaracji, w komunikacji z ZUS lub Urzędem Skarbowym, do wysyłania różnych wniosków do sądu przez eKRS, podczas podpisywania sprawozdań finansowych oraz składania wielu pism, wniosków bądź dokumentów do urzędów.
E-podpisy mają również zastosowanie podczas innych biznesowych spraw firmy związanych z partnerami czy kontrahentami.
Zakup podpisu kwalifikowanego to dobra inwestycja w rozwój firmy, warto zdecydować się na zakup wraz z jego aktywacją i weryfikacją.
Nasza firma jest autoryzowanym partnerem firmy sprzedającej podpisy elektroniczne. Posiadamy także punkt potwierdzenia tożsamości podpis elektroniczny. Pomożemy w potwierdzeniu tożsamości na osobistym spotkaniu lub zdalnie, wedle życzenia Klienta. Serdecznie zapraszamy do kontaktu, wyjaśnimy cały proces i umówimy dogodny termin.