Działalność wielu przedsiębiorców zobowiązuje do udziału w przetargach publicznych. Wprowadzone zmiany w przepisach nakładają na właścicieli firm biorących udział w przetargach posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, który pozwala przesłać oświadczenia e-mailem. Podpis kwalifikowany e-przetargi -podpisanie dokumentów e-podpisem jest potwierdzeniem tożsamości właściciela firmy.
Czym dokładnie jest e-podpis? E-podpis jest rodzajem podpisu w wersji elektronicznej. Składany jest za pomocą specjalnego urządzenia. Pozwala załatwiać sprawy z administracją przez Internet. Chętnie wykorzystywany jest również w sprawach biznesowych oraz prywatnych.
Podpis można kupić u jednego z dostawców. Nasza Kancelaria należy do dostawców umożliwiających założenie podpisu elektronicznego. Później oferujemy również odnowienie e-podpisu z pomocą naszych specjalistów.
Ile kosztuje e-podpis? Cena naszej usługi uzależniona jest od okresu ważności certyfikaty oraz dokładnych wymagań przedsiębiorcy.
Zachęcamy do kontaktu – przedstawimy szczegóły oferty związanej z e-podpisem!