Jeżeli w spółce, którą prowadzimy zostanie zmieniony skład członków zarządu, przedmiot działalności PKD albo siedziba, spadnie na nas obowiązek aktualizacji danych w KRS. Stanie się tak również wtedy gdy do umowy spółki zostanie wprowadzona jakakolwiek zmiana.
Jeżeli nie wiemy jak wypełnić wniosek o zmianę danych w KRS koniecznie powinniśmy zgłosić się do specjalisty który udzieli nam porady prawnej dotyczącej działań jakie należy podjąć w celu aktualizacji lub na podstawie otrzymanych dokumentów sporządzi stosowny wniosek do Krajowego Rejestru Sądowego.
Utworzenie wniosku nie należy do najprostszych czynności, a na jej wykonanie przysługuje tylko tydzień. Jeżeli nie wywiążemy się z terminu zostaniemy pociągnięci do odpowiedzialności, dlatego też jeśli nie mamy stosownej wiedzy w tym zakresie, powinniśmy zgłosić się do specjalisty, który doskonale wie jak wypełnić wniosek o zmianę danych w KRS i zrobi to w naszym imieniu.
Jeżeli szukają Państwo Kancelarii, która zajmuje się dokonywaniem aktualizacji danych w KRS, serdecznie zapraszam do kontaktowania się z nami i zapoznania się z naszą ofertą.